Meie Portugal

Thursday, October 11, 2018

ETTEVAATUST, VÄGA PALJU PILTE!
Tänases postituses jagan ma "mõningaid" pilte meie puhkusest.
Sel aastat otsustas minu teine pool, Tanel, et aitab sellest et alati puhkuse Eestis veedame ja läheme sel aastal päriselt puhkama. Tema soov oli soe maa ja nii me Portugali poolt otsustasimegi. Meie mõlema soov oli minna just Lõuna-Portugali. Mujal oleks ka kindlasti põnev olnud aga millegi pärast tõmbas see osa meid mõlemaid rohkem. Aega meil selleks reisiks oli 3 nädalat.
Kuna tahtsime Frodo (meie väike karvane sõber) kaasa võtta, siis oli ainuke otsus minna autoga. Mõttes oli niimoodi ka palju erinevaid maid näha. Etteruttavalt ütlen, et enam me autoga nii pikka sõitu ette ei võtaks, sest näha polnud suurt midagi ja liiga palju aega läks lihtsalt raisku sõidule. Eks see oli meie enda viga ka, sest tahtsime kiiresti kohale jõuda ja sellepärast erilisi pause ette ei võtnudki. Ühe pikema (poole päevase) pausi tegime Saksamaal, kus käisime meie heal sõbrannal ja endisel töökaaslasel külas.
Kõik ööbimised teekonnal tegime autos (seal oli meil oma isiklik voodi, kus oli väga mugav).
Kohapeal plaanisime olla umbes nädala ja seal elamiseks leidsime me airbnb kaudu väga mõnusa koha. Kindlasti soovitan sinna kanti puhkama minnes SEDA KOHTA SIIN kaaluda. Eriti just autoga sõites, sest nii on lihtsam kohapeal liikuda. Meie jäime elukohaga küll väga rahule!
Kuna meie puhkus ei piirdunud vaid Portugaliga ja et pilte on väga, väga palju (raske oli üldse välja valida, mida jagada, mida mitte) siis teen kogu reisist mitu erinevat postitust. Tänane ongi kõige pikem ja kõige rohkemate piltidega. Tegelikult ma palju pilte teha ei plaaninudki, tahtsin seda kõike lihtsalt ise nautida aga koju jõudes vaatasin et ikka päris palju sai klõpsitud.
Ok... mingi valiku ma siiski tegin ja täna nende jagamist ka alustan.
Esiteks siis Portugal (ja mõned pildid teekonnast)!

Rootsist saab Taani niimoodi!
Saksamaal veetsime aega Gunda juures. Väga mõnus oli (kui väga palju herilasi välja arvata)!
Ja edasi teele...
Hispaaniast alates olid teeääred täis päevalilli, mis ootsid juba korjamist!
Ja kolmapäeva õhtuks jõudsimegi kohale. Sellise imelise päikeseloojangu saatel.
Ok... tegelikult olid päikeseloojangud igal õhtul imeilusad!
Hommikul magas meile juba esimesel õhtul külla tulnud sõber õues tooli peal :)
Välisuksest välja tulles ootas just selline vaade! Hoovis kasvasid puu otsas granaatõunad, laimid, sidrunid ja isegi hurmaad!
Järgmine päev läksime kohe piirkonda uudistama...
Ja täiesti juhuslikult sattusime me ka Algarve randa :)
Meie esimene ja ainukene "ise tehtud" hommikusöök. Kõik päevad käisime kuskil väljas söömas aga ühe korra sõime enne kodus draakonivilja. Me mõlemad teadsime, et see on seest valge ja suur oli meie üllatus, kui nägime hoopis seda värvi!
Rannas käisime veel. Tanel isegi mitu korda. Minule aga selle kuumuse pärast täiesti paarist korrast piisas. Ma isegi käisin meres ujumas korra! Ja ütlen kohe, et mul pole kunagi uppumise hirmu olnud aga seal korraks oli. Minu tasakaal on liiva pealgi olematu, mis siis veel tugevate lainete sees on! Ja lained olid seal tugevad, mitte suured vaid just tugevad!
Aga ilus oli muidugi ikka.
Tanel käis kuskil lähipiirkonnas droonivideot tegemas... Hoidke tema YT kanalil silma peal (seda saab teha SIIN), sest kogu reisist on video ka tulemas. Mina klõpsisin ka natuke!
Mõned korrad käisime kohalikes kaubanduskeskustes ka aga see siin nägi lihtsalt super ilus välja.
Ühel päeval käisime me katamaraaniga ka sõitmas! Koopaid uudistamas. Meie Taneliga küll koopaid seest ei käinud vaatamas (mina ei olnud selleks lihtsalt võimeline ja tema tahtis hoopis drooniga möllata) aga teised said seda kanuuga teha.
Merel olles proovis Tanel hoopis paddle board'i :)
Ühel kuumal päeval käis Tanel ka üksi drooniga filmimas. Seekord Lagos'es.
Ja loomulikult käisime me ka piirkonna kõrgeimas punktis!
Reede hommikul hakkasime tagasi sõitma. Plaan oli minna läbi Hispaaniast ja Itaaliast, Taneli vanadest töökohtadest. Aga veetsime Hispaanias palju kauem aega kui esialgu plaanisime, sellepärast jääb Itaalia hoopis järgmiseks aastaks.
Pilte meie ajast Hispaanias näete juba järgmises postituses :)

PS! Pildid on enamus minu tehtud, mõned ka Taneli telefonist!