Väike trip üle piiri ja tagasi

Thursday, July 18, 2013

Selle kuu lühike väljasõit oli jälle samade sõpradega koos Kagu-Eesti poole. Eesmärgiks oli Leevaku.
  Trippi alustasime reede peale lõunal. Kuna sõpradel läks tööl plaanitust kauem aega, siis otsustasime, et saame kokku Tartus. Meie saime seal natukene shopata :)  Oma ostudest kirjutan järmises postituses.
  Tartust edasi sõitsime koos Leevakule oma esimesse peatuspaika. Seal saime kõhud täis süüa ja edasi läksime telkimise kohta otsima.
  Leevaku ümbruses on palju järvesid, nii et meie plaan oli minna Valgejärve äärde. Sinna jõudes olid kõik kohad juba hõivatud, mida oli ka arvata, kuna kell oli juba päris palju. Edasi läksime varuvarianti uurima, lähedal asuv Mustjärve. Seal saime lausa valida kahe vaba koha vahel. Ja nagu pool tundi hiljem selgus, hõivati ka see viimane vaba plats kiiresti.  Telgid saime üles, grilli valmis ja saimegi õhtut nautima hakata :)  Pean veel mainima, et meie Frodo jaoks oli see esimene kord ööbida metsas ja telgis. Ja ta oli väga tubli, nii et teine kordki saame ta metsa kaasa võtta.
  Järgmisel päeval käisime Leevaku Hüdroelektrijaama muuseumis, kolasime Räpina mõisa pargis, mõned korrad ületasime Venemaa piiri, üritasime seenel käia, pikutasime/kalastasime Peipsi ääres, grillisime ja jõime vahuveini Üle Eestilise Vahuveini päeva puhul. Ja kõige lõpuks sõitsime veel koju tagasi ka. Tegemisi täis päev oli.  Kõigest sellest on siin ka mõningad pildid